Friss topikok

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?

Csak úgy, mert miért ne?

Tapasztalataim az elsö nagy lépés következtében

Utolsó kommentek

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?
  • Alius: Nagyon örülök, hogy hallok felőled, kedves Isten Ajándéka, nem beszéltünk már lassan több, mint eg... (2010.05.19. 09:40) Miért Máté a nevem?
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

Linkblog

Múltnak ígért adósság

2010.01.12. 22:56 | Diguan | Szólj hozzá!

  Elöfordul, hogy döntések elé kerulunk. Elöfordul, hogy választanunk kell. Elöfordul, hogy helyesen döntunk, csakhogy a jelen ezt nem érezteti. A jövöre meg kinek van ideje ebben a tébolyult szédulésben duhöngö világnak...? Én döntöttem, választottam, és helyesnek érzem. Mégis csalódást érzek.

  Lehet, ildomosabb lenne az elejéröl kezdeni, hogy ki vagyok, miröl írok, és miért hiányoznak ékezetek. Nos, egy "egyszeru, buta zenész" volnék, akinek minden vágya a szabadság, és fuggetlenség volt. Megkaptam. Hirtelen jött, túl nagy volt. Olyasmi, mint amikor az ember nyer a lottón. Tudja, h mit kezdene azzal a (jó esetben) rengeteg pénzzel, de mikor megkapja megszállja egy furcsa szellem, és elveszi a racionalitását. Aztán idövel, mire felfogja a hatalmát vagy idejét múlttá válik, vagy értelmét veszti, és ebbe belesavanyodik, mondhatni feladja. Fel is adtam, el is vesztegettem...

És nyertem.

Izlandon élek közel egy éve. Pompás, mondhatnánk, és mondjuk is. Öszintén semmit nem jelent számomra a gazdasági helyzet, az aktuálpolitika, a lehetöségek drasztikus beszukultsége. (ez persze nem teljesen igaz, de ezt majd talán késöbb.) Itt belekóstolhattam abba, amiröl Otthon (Magyarországon) fogalmam sem volt, és alighanem -komolyabb ambíciók híán- esélyem is elenyészö lett volna. Van mit csinálnom, van amiért felkelek, és van...így a legegyszerubb: van. Otthon is volt, csak az nem adta meg a lehetöséget a napok konstans fuggvényének silány, de megnyugtató látványát. Itt legalább tendál valamerre a dolog.

Szerény bejegyzésem csak a kezdete annak, ami már régóta zajlik körulöttem-bennem, és  ezen kis szeletkéket ezáltal közszemlére bocsátom.

Idövel tisztázom, hogy ki, mi, és miért vagyok.

Valószínuleg nem leszek mindig ilyen modoros, de a kezdeti megszeppenés még böven rajtam ul.

Szép estét mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakon.blog.hu/api/trackback/id/tr54992525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása