Friss topikok

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?

Csak úgy, mert miért ne?

Tapasztalataim az elsö nagy lépés következtében

Utolsó kommentek

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?
  • Alius: Nagyon örülök, hogy hallok felőled, kedves Isten Ajándéka, nem beszéltünk már lassan több, mint eg... (2010.05.19. 09:40) Miért Máté a nevem?
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

Linkblog

Technika

2010.07.05. 02:49 | Diguan | Szólj hozzá!

Lentebb említettem, h roppant kreatív leszek. Ez abban meg is nyilvánult, hogy kulönbözö módokat eszeltem ki a számítógépem rituális lekaszabolására, és az összes, az elmúlt 139 évben az elektromos áram szolgálatba állításától a számítógép kitalálásán át a digitális hangtechnika úttöröivel bezáróan olyan ember reinkarnációinak módszeres megdorgálásával, akik vették a bátorságot, és ki merték találni nekem, h a 21. század szerencsétlen ökrének (többekközött nekem) ezekkel a vívmányokkal kelljen opreálnom. Fejembe nem fér egyszeruen, h a megközelítöleg 60 év amerikanisztikai lájfsztájl-modell nevében hogyan képesek olyan eszközt áruba bocsájtani ami nem a jól megszokott plug n play elven muködik...? Oké, lehet engem fárasztani az analóg orgazmussal (Dezsö barátom zsibbasztott ezzel sokat), de én az ég világon mást sem szeretnék, mint, h megfogom azt a kurva gitárt, betolom a csilliárdos hangkártyámba (persze a kábelt, nem a gitárt...), megnyomom a buvös varázsgombot, ami megnyugtatóan piros, és meg is van az mászterpísz.

Lófaszt. Technikai hexaédereknek ajánlom figyelmébe a következö problémát:

Adott egy felvevö-program (otthonosabb, ha progit írok? muhaha). Ez még önmagában muködik, azt leszámítva, h a jel késése közel olyan, mintha legalábbis én mennék oda a hangfalhoz, és játszanám vissza magamnak. De ez nem baj, kezelhetö. DE! A vicc. Van a remekre szabott, kis hangkártyám, amit egyszeruen USB kábellel kell beszekszuálnom a gépbe. Muködik is, mint alapértelmezett hangkártya, szó stúdió minöségben hallgathatom a hibauzenetek népes kórusát, de amikor a saját szoftverét szeretném használni, akkor van bör a képén azt állítani (a gépnek, írásban, bezzeg ekkör nem sípol, és zajol olyan önelégulten), h szorri haver, de itt semmiféle divájsz nincs csatlakoztatva. Írja ezt úgy, h közben boldogan hallgatom a Balázs Palit a jútúbon...és még szól is, rohadjon meg...Igen, vidózom van. Tudom, szar, meg nem töltöttem le a 32.323 frissítést sem. Sokat kérek, ha annyi a vágyam, h ha használok használnék valamit, akkor az muködjön...?

Akkor ott van a kocsim. Igen ott. A nagybetus Jó Öreg Megbízható. Az egy egyéniség. Imádom. Megbízhatónak nevezem, emrt ismerem, és úgy komolyan még nem hagyott a szarban. Csak megviccel. Szerintem hallotta, h anno szerettem nagyon a pohár aljára nézni, és gondolta ö is kipróbálja ezt az áldatlan szokást. Ugyanis ha csak állni hagyom, akkor is issza a benzint, de mintha minimum a Dakart tolnám kétszer oda-vissza. Oké, ez túlzás, de azért gyanúsan fogy, mindig. Pedig nem folyik, nem lopják, nem csinálnak vele kulsöleg semmit. Sebaj, azért igyekszem a körmére nézni.

A másik imádni való szokása, h identitás zavaros. Meggyözödése, h ö egy vörösre festett kisrepulögép. Ugyanis nem ismerek más autót, aminek kifutópálya kell az elinduláshoz. Nem viccelek, ennek kell. Ugyanis az akkumulátor már inkább csak egy halom sav közé szórt muanyagforgács, és mint ilyen nem kifejezetten szuperál funkciójának megfelelöen. Így hát, ha egy napnál tovább áll, akkor azt megköszöni szépen, és nem indul. De ilyenkor cselesen nekifutok a dombon lefele, és akkor bumm...! Már megy is a lelkem. Imádom...:) Persze, nyilván ezek a dolgok elkerulhetöek lennének az említett termékek megvásárlásával, de úgy az életem is unalmas lenne. Unalmasabb...

Még néhány szót ejtenék a tévémröl. Kaptam kölcsönbe anyáméktól egy fasza laposképernyös széles televízíót. Klassz, éppen hogy befért a tévészekrénybe, ami azt illeti, kissebfajta eröszakot kellett tenni rajta, de így egy szép görbulettel a szekrényen neofuturisztikus formatervezésu lakom berendezése. Azt ugye írnom sem kell, h a távirányító már abban a percben halott volt, h eszembe jutott, h "hol is is van...?" Hát akkor nincs mese, marad a kézivezérlés a készulék elött. Egy fenét. Ez egy kisebb procedúra. Egyetlen gomb van a a tetején, ami muködik is. Azaz funkcióját illetöen. Az a bekapcsoló. A többi 6 (hangerö, csatorna, menu/av) az teljesen randomra, amit éppen hasznosnak vél. Általában csatornát vált. Tudni kell, h nincs sok adóm, csak a közszolgálati, egy vallási, néha a kereskedelmi (szobaantennát megszégyenítö minöségben), és még egy, amit nem tudok biztosan. Az is lehet, h valamelyik az elöbbiekböl...szó, így történt, h miközben próbáltam az egyik meccs alatt a hangeröt feljebb tornászni, a következö jelenetnek lehettem szem, és fultanúja:

Focista megindul, passzol, amit már Homer Simpson vett át, aki épp szaladt ki Moe bárjából, de neki már Jézus prédikátora osztotta az igét, amit a bíró egy harsány sípszóval honorált, ezért Lisa Simson csak saxofonozni akart, amire egy egész kultikus tömeg esett transzba (halleluja). Bedobás után Marge mondott valamit Lisának, de a hitgyulisek szent áhítata kisodorta a labdát a szögletvonalra, így Lisa nagyon figyelte anyukáját, akibe a prédikátor hangos AMEN rikoltása fojtotta a szót. Gondolom ezért alakult ki a tumultus a kapunál, mert sokan odagyultek, de még Homér is, de már megint csak Jézus nevét hallottam megdicsöulni az Úr által. Na itt adtam fel, és hagytam a hangeröt a picsába, mert ekkora káosz nekem ugyan nem kell egy nyamvadt focimeccsért...

 

Ilyen szerencsés vagyok a technikai vívmányokkal. Ezek után talán érthetö, h Edison, Bell, Neaumann, és a többiek nekem nem sok jót adtak. De tisztelem munkásságukat, és hálás vagyok, h ezt most ily egyszeruen leírhatom. Egyszeruen. Technikailag nem bonyolult, de a gyakorlatban...

 

A legjobbakat Mindenkinek!

Címkék: tv foci autó technika számítógép

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakon.blog.hu/api/trackback/id/tr632129961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása