Friss topikok

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?

Csak úgy, mert miért ne?

Tapasztalataim az elsö nagy lépés következtében

Utolsó kommentek

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?
  • Alius: Nagyon örülök, hogy hallok felőled, kedves Isten Ajándéka, nem beszéltünk már lassan több, mint eg... (2010.05.19. 09:40) Miért Máté a nevem?
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

Linkblog

így

2011.04.01. 02:40 | Diguan | Szólj hozzá!

Igen, így. Nem tudom, de valahogy az "így" érzése kellöképpen megnyugtatóan hat arra nézvést, hogy legalább nem úgy. Az elmúlt hónapokban (szám szerint kettöben) kaptam hideget-meleget. Új év, mondjuk, új célok, új terrvek, minden új. Lófaszt. Minden ugyan az, csak az elhatározás magasztos maszlaga önti le azzal a ragadós mázzal, amitöl valami érthetetlen oknál fogva képtelenek vagyunk szabadulni. Én legalábbis. Ezért döntöttem úgy, hogy akkor nesze neked világ, akkor is az én akaratom teljesul! Boldog, és elégedett ember akarok lenni. Minden jel arra mutat, hogy az is leszek. De, mint a legtöbb út, ez sem akadálymentes. Inkább akadálymenetes, ha szabad élni a szójátékkal.
5 hónap múlva beleesek ugyan abba a hibába, amiböl menekultem. Történetesen önnön álmaim hiú reményeinek menthetetlen uldözésének keserédes folyamatába. Amondó vagyok: megéri.
 Volt egy érdekes megjegyzés fogadott apám részéröl: "oh, so you're planting the grass before you move." Milyen igaz, mert valóban. Mentem a menthetöt, és építem a lehetetlent. Lehetetlen, mert nem tudok annyi örömet, és boldogságot megosztani életem apró, de jelentös szereplöivel, amennyire érdemesek volnának, de azért megpróbálom. A kudarc garantált. És ez benne a magával ragadó. Megragadni az élet princípiumát, szeretni, kívánni, magamévá tenni, eltaszítani. Pont, mint az életnek nevezett szerepjátékban...Megteszem, amit tudok, amit kell. Magam miatt. Folyt köv...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakon.blog.hu/api/trackback/id/tr732790186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása