Friss topikok

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?

Csak úgy, mert miért ne?

Tapasztalataim az elsö nagy lépés következtében

Utolsó kommentek

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?
  • Alius: Nagyon örülök, hogy hallok felőled, kedves Isten Ajándéka, nem beszéltünk már lassan több, mint eg... (2010.05.19. 09:40) Miért Máté a nevem?
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

Linkblog

Kinek nem inge...

2011.05.30. 00:29 | Diguan | Szólj hozzá!

Sok víz lefolyt a Dunán. Még több a csatornákon, melyek legyenek szennyesek, vagy kommunikációsak, de buzlenek. Tudom, nem vagyok jó távkapcsolat-tartó, de azért nem teljesen igazságtalan elvárás az ún. "szeretteimtöl", ha néha-néha sugallják felém a létezésem akceptálásának kósza tényét. Többekkel közös lenne a jövö, többekkel szoros a múlt. Mégis, az "árulásom", miszerint önpusztításomnak hátat fordítva kiléptem az életemböl, hogy benne élhessek, egy olyan folyománnyal lepett meg, amit nem gondoltam volna. Tudtam, hogy lekopik pár kapcsolat, hogy sok jegelve lesz. Tudtam, hogy a változások nem csak egyoldalúak lesznek, és nem is vártam mást, mint konfliktusokat. Fájdalmat, duhöt, boldogságot, biztonságot. A tudatát, hogy élek, hogy tartozom valahová. Tévedtem.

A közeg, amit szerettem, már nincs, a kapcsolatok, amiket ismertem megszuntek, átalakultak, vagy kéz a kézben távoztak életemböl. Az újdonsult "kapcsolatok" meg egyszeruen életképtelenek. Nem akarnak létezni, nem akarnak tudatosulni. Ez van, a távolság ezt teszi. Kell az embereknek a közelség, a pillantás ereje, a test melege, a hang atmoszférája. Igen, ezt nem tudom megadni, nem tudok idöben ott lenni, és következetesen része lenni egy rendszernek. Itt senki sem hibás, csak én, meg ök. Mi. Valamivel több, mint két hónap, és kezdhetek mindent elölröl. Olyan emberekkel fogok találkozni, beszélni, egyutt mosolyogni, nevetni, akikröl fogalmam sincs, és mégis megölelem majd öket. Mégis azt fogjuk hazudni egymásnak: "mennyire hiányoztál; de jó, hogy itt vagy; annyi mesélni valóm van." Lófaszt. Ha így lenne, akkor a XXI. század vívmányainak nem is oly komoly anyagi áldozatokat követelö használatába vételével mindez bizony áthidalható lett volna. De nem volt rá idö. Nem volt rá akarat... 

És mindez így van jól. Ezekböl csak kevés fáj úgy kifejezetten. Talán a legmélyebbek. Kiderul, mit ért a két és fél év. Mit adott azért, amit elvett. Kétlem, hogy arányos lenne, de legalábbis nem lesz fair. Ott fogunk állni egymás elött, és nézni a másikat, kérdeni: "ki vagy te, s én ki lettem?" Válaszok persze nem lesznek, csak tiszta lap. Furcsálló pillantások egy gesztusra, egy kijelentésre, amit anno nem is gondoltunk volna.

Minden más, amit itt van, mindösszesen kontradikció. Egy látomás, egy kósza fustcsík a huvösen végtelen naplementében. Ha felé mozdulok, szétrebben, szétszakad. Ha csak nézem, messze száll, és soha többé nem látom. Akarom, de soha nem lesz az enyém, és ezért rá kell gyújtanom újra, és újra, mígnem csak megölöm magam. Vagy ök engem? Nemsokára kiderul.

Címkék: barátság kapcsolat tervek jövö

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakon.blog.hu/api/trackback/id/tr332942196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása