Friss topikok

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?

Csak úgy, mert miért ne?

Tapasztalataim az elsö nagy lépés következtében

Utolsó kommentek

  • tomitron3000: buzi!!!!1 (2010.08.07. 18:11) Mosolyra ébrednék
  • LBB: Alanyinak alanyi csak nem tudom eldönteni, h szocio vagy polito-lógus.Mindenesetre logikus.Így tov... (2010.06.07. 15:44) Egy kis politika...
  • LBB: fogalmam sincs, hogyan kerultem ide de ITT VAGYOK azt viszont tudom, hogy miért hívnak Máténak..... (2010.05.28. 11:18) Túl az éveken 1/2
  • Psychobilly: Ez tök vicces, neked cikkeket kéne írnod, de minimum eg y könyvet!!!! Csak így tovább! A pé... (2010.05.22. 00:51) Miért Máté a nevem?
  • Alius: Nagyon örülök, hogy hallok felőled, kedves Isten Ajándéka, nem beszéltünk már lassan több, mint eg... (2010.05.19. 09:40) Miért Máté a nevem?
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

HTML

Linkblog

Vasárnap

2015.05.31. 11:29 | Diguan | Szólj hozzá!

Újra vasárnap, holnpap meg nem csak egy új hét, hanem egy új hónap is kezdetét veszi. Kulönleges? Aligha. Sorsdöntö? Ki tudja...?
Az mindenesetre bizonyos, hogy megyek elöre, és teszem azt, amit eddig is: követés helyett megvalósítom az álmaimat. Nem nagy álmok ezek, éppen csak a mindent jelentik nekem. Az utoló esélyt egy olyan boldogságra, amit nem akarok elveszteni, sem pedig újra keresni kezdeni. Tudom, hogy mit akarok, és sejtem, hogy milyen út vezet oda. Az idö esszenciális kérdés, és egy részvétlen dög. Mégis, ö az egyetlen szövetségesem. Minden más tényezö ellenem van, igaz, legalább gáncsoskodni nem akarnak - egyelöre.
Szuk három hónap, és kiderul, megfogant-e a tenni akarás fizikai manifesztuma, hogy van-e még olyan, hogy irányváltás, és hogy lehetséges-e még ebben a felgyorsult, furcsa, és szuk világban az új megszerzése helyett megjavítani valamit. Valami olyat, ami kedves a szívnek, meleget ad a léleknek, és megnyugtatja a testet.
Hiszem, hogy van ebben ráció. Kell, hogy legyen, mert itt én most már nem veszthetek. Akárhogyan is lesz a vége, csak plusszal tudok kijönni. És fogok is. Megtanultam a leckét. Hát át is adom.

Kicsit furcsa, hogy hidegen állsz hozzám, de megértem. Fáj, és ez jár nekem. Messze a bizonyosságtól, a tudástól, a lehetöségektöl tartom magam egyenes gerinccel. Nem tör meg, hogy gyulölet tárgya vagyok, egy megturt kutya. Nem térít el, hogy senkiröl nem tudok, hogy rólad sem hallok. Nem torpant meg, hogy semmi bizonyosságát nem látom annak, hogy te elolvasod-e mindazt, amit írtam, amit írok, és megfontolod-e egyátalán. Én mindent megteszek, s vasárnap sem pihenek, hanem megyek szépen elöre, és teszem, amit tudok, amit kell. Töretlenul.

Ki tudja, mi lesz ennek a fejezetnek a vége? Talán te leszel az, aki hibát követ el, mert nem akart megérteni? Talán én veszítek el mindent, és kezdhetek elölröl egy új életet? Talán te nyersz, mert megtalálod a boldogulás azon formáját, amit eddig sosem kaptál? Talán én nyerek, mert megtalálom a magam boldogságát?
Talán mi vesztunk, mert hagyjuk elsikkadni egymást? Talán mi nyerunk, ha nem, vagy csak emelt fövel, és öszintén szemébe nézunk egymásnak.
De ez nem verseny, itt nincs jutalom, itt nincs vereség. Most csak az van, hogy vagy sikerul, vagy nem. És nagyon remélem, hogy sikerul.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakon.blog.hu/api/trackback/id/tr977506448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása